Cookies

Laat ons weten welke cookies we mogen plaatsen. Wanneer essentiĆ«le cookies aanklikt verzamelen wij geen persoonsgegevens en help je ons de site te verbeteren. Wanneer je Cookies accepteren aanklikt krijg je een optimale website ervaring. Meer over privacy & cookies.

Crafter's Companion
  • Webshop
    • Pre-order nieuwe producten
    • Uitverkoop!
    • Halloween & Herfst
    • KERST 2024
    • Nieuw Leverbaar
    • Bundle Deals!
    • KERST SALE !!!
    • EazyCraft
    • Crafter's Companion
    • Spectrum Noir
    • Totally Tiffany Opbergsystemen
    • Violet Studio
    • EZMount
    • Crafter's Companion /Gemini Snijmallen en Embossingfolders
    • Gemini Machines
    • Gemini Folie mallen en Folie stempels
    • Sara Signature Collection's
    • Nature's Garden/Design Collection
    • Sheena Douglass
    • Collall
    • Pebeo
    • Tsukineko
    • Craftwell Cut'n'Boss
  • NL
  • EN
  • DE
  • Klant worden
  • Klantenservice
    • FAQ
  • Eazycraft
  • Downloads
  • Contact
0
Home > Klantenservice > FAQ

FAQ

Hoe kan ik een order plaatsen?

U kunt een order plaatsten via onze webshop of per email.

Als ik een order heb geplaatst in de webshop, wanneer kan ik deze dan verwachten?

Orders geplaatst in onze webshop voor 12:00 in de middag worden de volgende werkdag geleverd.

Ik heb mijn order ontvangen maar er is een manco, wat moet ik doen?

Indien uw order niet compleet, fouttief of beschadigd bij u is aangekomen meldt dit dan binnen 48 uur via info@eazycraft.nl. Wij nemen uw klacht dan in behandeling.

Wat gebeurt er als een bestelt artikel niet op voorraad is?

De artikelen die niet op voorraad zijn worden automatisch in backorder gezet. Bij een volgende bestelling wordt uw backorder automatisch uitgeleverd, tenzij u anders wenst.

Kan ik mijn order ook afhalen?

Ja, u kunt als winkelier uw order eventueel afhalen in ons magazijn. Indien u uw order wilt afhalen vermeld dit dan bij de opmerking.
Tijdens kantoor uren is ons magazijn ook toegankelijk om uw producten zelf uit te zoeken en direct mee te nemen. 
Wij laten geen consumenten toe in ons magazijn.

Door welke vervoerder wordt de bestelling geleverd?

Wij versturen onze pakketten met DPD of Post NL.

Kan ik mijn bestelling traceren?

U krijgt een melding en track en trace zodra het pakket bij ons verzonden is.

Ik heb geen track & trace ontvangen, wat moet ik doen?

Neem dan contact op met de klantenservice via info@eazycraft.nl.

Waar kan ik mijn wachtwoord veranderen?

In uw account kunt u een eigen gekozen wachtwoord invoeren.

Wat moet ik doen als mijn wachtwoord niet werkt?

U kunt online een nieuw wachtwoord aanvragen. Geef bij het inlogscherm aan dat u het wachtwoord vergeten bent. U krijgt dan automatisch een nieuw wachtwoord per mail toegezonden, deze kunt u vervolgens zelf aanpassen in uw account.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat kan ik doen?

U kunt online een nieuw wachtwoord aanvragen. Geef bij het inlogscherm aan dat u het wachtwoord vergeten bent. U krijgt dan automatisch een nieuw wachtwoord per mail toegezonden, deze kunt u vervolgens zelf aanpassen in uw account.

  • Eazycraft VOF

    Magazijn: Newtonstraat 11
    4004 KD Tiel

  • Post adres: Komelkersstrjitte 3
    8493 MD Terherne

  • Contactgegevens

    info@eazycraft.nl

  • IBAN: NL74RABO0121006999
    BTW : NL852710811B01
    KvK : 57731128

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Om zo op de hoogte te blijven van alle producten en het laatste nieuws.

website by
  • Sitemap
  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Algemene voorwaarden
  • Cookie-instellingen